مشهد-مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و امور بین‌الملل استانداری خراسان رضوی در خصوص آخرین خبرها از روند پرداخت سپرده‌های باقی مانده میزان اظهار داشت: برای سپرده گذاران باقی مانده مؤسسه مالی و اعتباری منحله میزان خبرهای خوبی در راه است.

سپرده‌گذاران میزان منتظر باشند/دارایی های میزان باید تبدیل به پول شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی رسولیان درباره اقدام‌های انجام شده در خصوص دارایی که قرار بود از محل آن تمام مطالبات باقی مانده میزان پرداخت شود،افزود:مشکل این دارایی که بحث کم کردن ذخیره از سوی بانک مرکزی بود برطرف شده است.

وی در باره زمان پرداخت مطالبات سپرده‌گذاران میزان از محل این دارایی اضافه کرد: استانداری نمی‌تواند زمانی را اعلام کند، بلکه تنها می‌تواند درخواست کننده باشد اما پرداخت در حوزه بانک صادرات و بانک مرکزی است ضمن اینکه این دارایی باید تبدیل به پول شود تا از محل آن پرداخت انجام شود.

وی درخصوص سفر اخیر خودبه تهران برای موضوع میزان خاطرنشان کرد: پی گیری تسریع در پرداخت مطالبات سپرده گذاران مؤسسه مالی و اعتباری منحله میزان در دستور کار استانداری قرار داشته و دارد و در این خصوص سفرهای مختلفی برای بررسی موضوع در تهران انجام شده و می‌شود تا مطالبات سپرده گذاران باقی مانده زودتر پرداخت شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.